Tuesday 26 July 2011

Siapakah Diri Saya ?

Assalammualaikum W.B.T

Anda mahu kenal siapa saya ? Nak pendek ke nak panjang ? Eleyh, pendek sudah lah, Panjang-panjang nak kemana kan ? Nak panjang jugak ? Owrite ! Nama penuh saya MUHAMMAD RASUL BIN KHAIDIR
Nama pendek pulak RASUL. Ehh ! What ever la korang nak panggil apa sekalipun. Tarikh lahir saya pada 17/07/0000. Saya sekolah kat 'Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Selayang' (SEMENTAS)
Pernah dengar tak ? Tipu lah kalau tak pernah dengar, Sekolah terbaikk tuh ! Cerr korang selek paper-paper lama kat umah tuh, Mesti punyalah ada jumpa pasal sekolah saya, Hohohooo ! takpayah nak dibanggakan sangat lah kan kann kannn ! Korang nampak saya Comel kan ? Jadi saya masih kecik lagi la, Bhahahaa ! *Perasan pulak dah*
Errr ! Atcually sebenarnya saya tidak pandai sangatlah nak berceloteh ni kan, Maklum lah lelaki pulak, Bhohohoo ! Kang over sangat orang pikir lain pulak dah, Setakat perkenalan diri sudah lar, I think ar, ni pun da bercakap kan, Nak tahu apa-apa lagi ? Pandai-pandai la tanya, Bak kata orang kita la kan. "Malu bertanya sesatlah jalan" Atoyaii ! Jom Started Creat A Blogger ! Let's Goo ~

No comments:

Post a Comment